2 comments on “Сп. „Будител“ брой 1/2011 г. е вече на пазара

  1. Уважаеми Господа,
    Аз съм авторът Васил Делчев, от рубриката „писмо на читател“ – материялът ми е за Червената църква край Перущица. През месец ноември 2010 си направих годишен абонамент (19.80 лв) за сп. Будител в пощенската станция на Район южен, гр. Пловдив. Досега все още не съм получил първия брой на списанието. Попитах в пощенския клон за това и ми отговориха, че списанието се получава директно от редакцията на списанието. Разписката за абонамента ми е серия М, номер 0291380 u, а адресът ми е:
    4004 – Пловдив, ул. Петър Стоев 12, ет. 4, ап. 10.
    Бихте ли ми писали дали вече сте изпратили списанието или това предстои.
    С уважение
    Васил Делчев

  2. Pingback: Сп. “Будител” брой 1/2011 г. е вече на пазара | Bulgarian Blog

Вашият коментар

